Serdecznie i cieplutko zapraszamy : Czekoladoffaa,Cukierkowax33 i SomethingCrazy!Buziaki ;*

wtorek, 3 maja 2011

Yhyhyhy...

No, więc - nudzę się strasznie... Najgorsza pora dnia, bo Xiiao idzie do szkoły dzisiaj, ale ma mnie smsnąć... No  i na skype nie mam z kim pogadać:PP No nie wiem, nie wiem... Ale za to dzisiaj zaakceptowali mi ciuchy na fs (znaczy się to było kilka dni temu, ale i tak się cieszę). Napiszę dlaczego życie jest fajne, a dlaczego głupie i coś o fs (żebym zmieściła się w temacie bloga).

Życie jest fajne, bo:

- Jestem na kompie o tej godzinie
- Dzisiaj jest dzień 'Ufff...'*
- Zostało jeszcze trochę coli
- Mam doładowane konto (wreszcie)
- Mam kokardę na włosy, którą dzisiaj założę


Życie jest głupie, bo:
- Nie mam ciuchów w stylu Kawaii**
- Jutro idzie się do szkoły***
- Nie ma Xiiao (jak wcześniej napisałam)
- Pogoda wczoraj była zła !!!!!!****
- W IMVU nie mam przyjacieli  oprócz właśnie Xiiao!!!


O FS:


Fajnie, że można zmienić sobie tło fs'a. No i mam przyjacieli na nim. ☼☼☼ Jest dzisiaj słonko, więc przebiorę moją lalkę na fs'ie w coś letniego. Fashion i Style - zawsze staram się to jakoś sensownie przyetłumaczyć... ymm może 'Modny Styl'? nie to bez sensu... Albo... Nie mam więcej pomysłów oprócz tego - jeżeli byście miały/mieli jakieś pomysły jak to przetłumaczyć to podajcie w komentarzach:)) Ť - Nauczyłam się to robić kiedy chciałam bardzo szybko zrobić dużą ilość słoneczek:)))


Wyjaśnienia:
* - Dzień 'Ufff..." - Dzień wypoczynkowy wg. Something czas dbania o jorself:PP
** styl Kawaii poprawia mi samopoczucie:)))
*** Poprawa z matmy!!!!!!!! I H8 Matma!!!
**** A umówiła się, że pojadę na wycieczkę rowerową...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz