Serdecznie i cieplutko zapraszamy : Czekoladoffaa,Cukierkowax33 i SomethingCrazy!Buziaki ;*

piątek, 29 kwietnia 2011

Nudy

Aby urozmaicić wam dzień dodałam taki oto napis z małamy eee kupkami xD Nie wiem jak to nazwać...
Nudzi mi się dlatego piszę.
 VS  Który awatar leprzy?Który ustawić?
 VS  Pomózcie wybrać!
Przejdźmy do tematu:Co robić na FS w porę nudy?
  1. Czat-Pogadaj
  2. Weź udział w konkursie
  3. Lub zorganizuj konkurs
  4. Poczytaj tematy na forum
  5. Ubierz modelke
  6. Oceniaj stylizacje
  7. Głosuj w pojedynkach
  8. Lub bierz w nich udział
  9. Kup Stelle/Jeśli masz to kup wille i zrób impreze!
  10. Ewentualnie idź na impreze!
Tu mieliście pare propozycji...
I wracamy do nudy... :-|
Ehhh...Pokaże wam dziś mój rysunek który własnoręcznie narysowałam w paincie

Pewnie brzydki,nie?Nazwałam ten obrazek "I'm Bad" ponieważ ona płacze bo kogoś zabiła.Wiem że nie wygląda ale to jest połowa obrazka.Ona tak naprawdę trzyma nóż i to zakrwiwawiony ale nie zamieżam tego pokazywać :-| Więc pa :) Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz