Serdecznie i cieplutko zapraszamy : Czekoladoffaa,Cukierkowax33 i SomethingCrazy!Buziaki ;*

czwartek, 28 kwietnia 2011

Zestawy:))

Zrobiłam kilka stylizacji, bo mi się nudziło... Może nie są najlepsze, ale mi się podobają tak na min. 60%


Nie wiem czy wam się spodobają, ale ślęczałam nad pomysłem godzinę (lub dwie lub coś ok. dwóch).


Zestaw 1:



Nazwałam ten zestaw "Gothic me" bo... Nie miałam pomysłu i przypadkowo powybierałam same czarne rzeczy (oprócz bluzki). No i jak nałożyłam samą bluzkę i spódnicę to mi czegoś brakowało, ale nie mogłam nałożyć takiej fajnej bluzki, bo było za dużo wzorków i w końcu to wybrałam, bo musiałam to połączyć!!!

☼ Bluzka - BussyChocolate

☼ spódnica - Olciakowo

☼ buty - Banana Republic

☼ czarny 'sweterek' - Estee

Zestaw 2:


Ten zestaw nazwałam "minimum Hippy". Dlaczego? Bo jest ta opaska:)) No i za nic nie mogłam znaleźć butów do tego (Cenzura) no to wybrałam jakieś szare trampki:PP

☼ opaska - Banana Republic

☼ bluzka - Banana Republic

☼ spodenki - Olciakowo

☼ trampki - Saogi Style


Zestaw 3:


Znowu z nudów... "Color me" bo... bo COLOR ME I KONIEC!!!
No, więc nie jest ubraniem ze snów, ale nie wiedziałam do czego dobrać te różowe spodnie, a koniecznie chciałam je nałożyć!!!

☼ bluzka - BussyChocolate
☼ kurtka - Waclawa's

☼ spodnie - Banana Republic

☼ trampki - Saogi Style


Zestaw 4:


No i ten na latoo... Nazwałam go 'Rock Yourself Hipster doll'... Wiem trochę długa nazwa, ale leję na to... No bo fryzura i bluzka mi się podobała i znowu za (*#%$ nie mogłam dobrać butów (Ehh z tymi butami to marnie)...

☼ bluzka - Olciakowo

☼ spodenki - Asslyn

☼ buty - Banana Republic

No i to tyle na dzisiaj... Jak będę miała jakieś pomysły to napiszę sobie na kartce, a potem je zrealizuję (specjalnie dla was będę się fatygować)...

PzDr od SC










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz